Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Naziv projekta
„Jačanje konkurentnosti društva GRAFKO-CASPAR kroz nastup na inozemnim sajmovima – KK.03.2.1.16.0027″
Kratki opis projekta
Svrha projekta je nastupima na međunarodnim sajmovima povećati konkurentnost, postići veću tržišnu prepoznatljivost, predstaviti svoje proizvode te dugoročno ostvariti rast i razvoj. U sklopu projekta, poduzeće se predstavilo na međunarodnim sajmovima MUNICH FABRIC START u Münchenu i sajmu ABILMENTE u Vicenzi. U sklopu projekta izrađena je i analiza tržišta s ciljem utvrđivanja specifičnosti tržišta i preferencija kupaca.
Ciljevi i očekivani rezultati projekta
Cilj projekta je dugoročno osiguranje tržišta, ugovaranje novih poslova, akviziranje novih kupaca i općenito bolji tržišni položaj što dovodi do povećanja konkurentnosti poduzeća. Realizacijom glavnih aktivnosti marketinške strategije u razdoblju provedbe projekta te postprojektnim aktivnostima ostvarila se dugoročna prepoznatljivost i konkurentnost poduzeća što će biti kvantitativno iskazano kroz porast prihoda od prodaje i izvoza.
Ukupna vrijednost projekta i iznos koji sufinancira EU:
Ukupna vrijednost projekta: 386.755,00 HRK / 51.331,21 EUR
Iznos sufinanciranja EU: 313.744,20 HRK / 41.641,01
Razdoblje provedbe projekta: 01. srpnja 2019. – 31. prosinca 2022. godine
Kontakt osoba za više informacija:
Libor Weiser, [email protected]
Više informacija na:
Strukturni fondovi
Operativni program konkurentnost i kohezija
Razvoj.hr
Sadržaj ovog materijala isključiva je odgovornost društva GRAFKO-CASPAR d.o.o.
Naziv projekta
Povećanje konkurentnosti društva GRAFKO-CASPAR implementacijom IKT-a za unaprijeđenje procesa
Kratki opis projekta
Društvo GRAFKO-CASPAR d.o.o. provelo je projekt pod nazivom „Povećanje konkurentnosti društva GRAFKO-CASPAR implementacijom IKT-a za unaprjeđenje procesa“. Projekt je obuhvaćao uvođenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u proizvodni proces. Realizacijom projekta društvo povećava obujam poslovanja, zaposlenost, prihod od prodaje te u konačnici i konkurentnost. Izravnu korist ima menadžment društva, zaposlenici, poslovni partneri i lokalna zajednica. S obzirom da društvo teži poboljšanju svoje konkurentnosti na domaćem i inozemnom tržištu kao imperativ ima povećanje obujma poslovanja te modernizaciju poslovanja. Provedbom projekta povećat će se prihod od prodaje, zaposlenost, a u konačnici i konkurentnost.
Ciljevi i očekivani rezultati projekta
Realizacijom projekta je planirano povećanje prihoda od prodaje, povećanje zaposlenosti i unaprjeđenje poslovnih procesa društva. U sklopu projekta nabavljana su informacijsko-komunikacijska rješenja (softverska i hardverska rješenja).
Ukupna vrijednost projekta i iznos koji sufinancira EU:
Ukupna vrijednost projekta: 391.767,50 HRK
Prihvatljivi troškovi: 298.414,00 HRK
Iznos sufinanciranja EU: 190.984,96 HRK
Razdoblje provedbe projekta: 04. studenog 2019. – 04. svibnja 2021. godine
Kontakt osoba za više informacija:
Libor Weiser, [email protected]
Više informacija na:
Strukturni fondovi
Operativni program konkurentnost i kohezija
Sadržaj ovog materijala isključiva je odgovornost društva GRAFKO-CASPAR d.o.o.